måndag 10 maj 2010

Skola & Besök.

Hej på er.

Idag var jag på möte med skolan, hon som vi pratade med tyckte det lät som att jag skulle behöva gå komvux eftersom det kanske inte är så roligt att gå med 16åringar när man ska fylla 19 efter ett halvår man börjat där.. haha.. så rektorn på skolan var tvungen att först godkänna att dom betalar en utbildning där för mig, och det hade han gjort med en gång :D jag blev såå glad! jag ska läsa till barnmorska tror jag, först läsa upp betygen ett tag och sedan läsa till undersköterska, sedan till sjuksköterska och sen 1år till barnmorska :D så vi får se, men om de är så att jag inte läser till BM så kan jag ju läsa till undersköterska eller sjuksöterska åtminstone :) hihi. Emma var här innan och umgicks en liten stund, trevliiiiigt :D

ha de fint. puss<3

2 kommentarer:

  1. Ajjemän. Promenerar nästan 1mil varje dag :).
    Ibland kan de bli några km mer, eller mindre.
    Jag har ju en stor hund oxså, som kräver en hel den motion. + att jag ÄLSKAR att promenera med barnvagnen :D.

    //kram, Mia

    SvaraRadera
  2. Följde din gammla blogg och har inte märkt att du gjort ny blogg... allt bra med er?? :)
    /Kram

    SvaraRadera