fredag 21 maj 2010

FINT VÄDER & SHOPPA KLÄDER

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad fint väder det är, jag och Neo busar nästan hela dagarna i trädgården, min fina pojke! Han kan säga ett par ord nu med..

"dä" - där
"mamma" - mamma
"bappa" - pappa
"hej" - hej

duktig kille vi har (<3)

Vi ska hälsa på hans nya dagis om lite mer än en vecka, ska bli spännande och se hur det ser ut där inne, eftersom det är helt nybyggt :)
Igår satt vi uppe till kl 12, haha för Emil var här på besök (som vanligt) :D det tycker vi är massa trevligt, känner mej ändå pigg idag så vi ska in till stan tror jag, för att kolla lite sommarkläder till mej och Neo :)
Nu ska jag kila. puss och kram / Mamma Erica

4 kommentarer:

  1. När f-penningen tar slut ska jag börja jobba direkt och sätta barnen i dagis :).

    //kram, Mia

    SvaraRadera
  2. Hehe de är inga problem ska du se. Jag har mina nära och kära som fixar in mig på något snabbt. Mina äldre syskon är chefer, så om jag vill kan jag jobba hos dem. Sen finns det alltid jobb, det gäller bara att inte vara kräsen. Jag sökte nyligen jobb här i Borås i ett lager och fick svar efter 3dagar.. Och jag fick börja jobba där så fort mammaledigheten var slut. Men dock siktar jag lite högre, för det var dålig lön! :/..
    Men ja, de finns alltid nått. Donken, städjobb, lager, eller som i kanske mitt fall. nån nära! :P

    //kram, Mia

    SvaraRadera
  3. Sv: Nej inte vad jag kunde se men man vet ju inte men jag hoppas då verkligen inte det. Men hon brukar inte stoppa saker i munnen som tur är!

    SvaraRadera
  4. vad har hänt mellan dig och simon?

    SvaraRadera