fredag 7 maj 2010

Kalas :D

Idag har vi varit på lite kalas, min morbror fyller nämligen år imorgon så vi var och firade han lite, han hade gjort god mat och alltid trevligt att träffa sin släkt, som vi gör typ väldigt ofta eftersom vi har väldigt bra kontakt allihopa, och det är jag glad för! :)

Pratat lite med Sophia i telefon innan, trevligt det med :) Min bror har även fått sin moppe idag, så han och pappa var och hämtade den, en Aerox är det och den är jätte fin ;D Farfar var på besök idag hos oss med, och även min kusin och hennes mamma, trevligt trevligt :D jag, mamma och Neo var även innan i stan innan i förmiddags och jag hittade en tjock-tröja som jag behövde, ett par leggings och smink :D Neo har somnat så sött efter en flaska välling och min bror och min pojkvän är ute i garaget (såklart!) och meckar med den nya familjemedlemen (haha, moppen) hur kul kan det vara? aja, glad att han är nöjd min bror :)

kram på er och trevlig helg / Mamma Erica, STOOOOLLLLTTTT MAMMA TILL NEO <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar