fredag 14 maj 2010

Låååång vecka..

Ja, detta har varit en lång vecka känns det som, och än är den inte slut för det är ju bara fredag idag ;)

I Onsdags så fyllde Neo's Morfar (Min Pappa) 45år, så vi hade gäster här då - min farmor och farfar och min mormor och morfar var här på middag, och även Emil var här och umgicks med oss :D hehe.

Igår:
Mina kusiner Emilia och Mikaela kom hit, Emil kom hit och mina kusiners kompis Emma kom också inom en sväng :) Vi grillade karrekotletter och till det så blev det potatissallad, mums :D Neo älskar potatissallad ;D hihi. Imorgon kommer Emil och kusinerna hit igen för då ska pappa firas igen, hehe, hans syskon m. barn kommer hit då :) Nu sover Neo, vi har varit ute en hel del idag, myyysigt :) hihi. Pappa Simon är på jobbet men kommer snart hem, min kära pojkvän <3333

1 kommentar: